חם לשבת בסוכה? תתקדמו למצנן אוויר!

חם לשבת בסוכה? תתקדמו למצנן אוויר!

חם לשבת בסוכה? תתקדמו למצנן אוויר!
מאת: חן בן צבי

חג הסוכות מתקרב, ועמו ההתרגשות של בניית הסוכה, האירוח והלינה בה, אבל מה לגבי אותם ימים חמים שעדיין פוקדים אותנו בתחילת הסתיו? איך נוכל ליהנות מהסוכה בנוחות מקסימלית, כאשר מזג האוויר בשלו ומורגשת התחממות גלובאלית? האם נארח בסוכה לארוחת צהריים וניקח את הסיכון שהאוויר יעמוד, יהיה חם ומעיק לשבת בחוץ?

 

קבלו פתרון מושלם!

פתרון שמושתת על שילוב מנצח: סוכה כשרה עם מינימום 3 חלונות + מצנן אוויר לגינה!

שנרחיב?

ראשית סוכה כשרה כמו שאנחנו מציעים, מציגה לא מעט פתחי אוורור: סטנדרט גבוהה שכולל 3 חלונות ודלת. כאן ראוי לציין שמדובר בבד שעשוי מ- 100% כותנה ושנחשב נושם וסופר איכותי. מעבר לכך, גם הסוכה הקטנה ביותר שתמצאו אצלנו (למשל סוכה 2/2) כוללת לא פחות מ-3 חלונות, כאשר יש מגוון גדלים שמגיעים עם 4 חלונות, ואם רק תבחרו לרכוש דרכנו הארכה לסוכה, תמצאו שגם היא מגיעה עם חלון או שניים נוספים, תלוי בגודל שבוחרים.

מהו החלק השני שיודע להבטיח שהות קרירה ונעימה לאורך כל ימות החג? מצנן אוויר!

 

המהפכה הקרירה של הסוכה

אם כבר ניסיתם בשנים עברו לצנן את הסוכה, ככול הנראה שהעמדתם מאוורר בחזית, או שתליתם אחד בנקודה מרכזית. עם זאת, עם כל הכבוד למאוורר, הוא רחוק מלהיות אפקטיבי כמו מצנן אוויר, ולכן אנחנו מציעים לכם לבחור בין שני סוגים של מצנני אוויר מעולים, מבית החברה המובילה בתחום: מצנני העמק!

 

כל הסיבות לרכוש מצנן אוויר

למה מצנן אוויר הוא התוספת המושלמת לסוכה שלכם? ראשית, הוא מבטיח שהייה נעימה בכל שעה ביום. שנית, הוא ממש חסכוני, צורך מעט חשמל ומים, ונוסף לכך, הוא מגיע על גלגלים, כך שהוא ממש נוח לשינוע – ניתן בכל רגע נתון למקמו מחדש בזווית הרצויה.

מה מעבר? מדובר במצנן אוויר שמציע שטח כיסוי נרחב, יש 3 כניסות אוויר, פתרון הקירור נחשב ידידותי לסביבה (בניגוד למזגן, מצנן אוויר אינו פולט גזים מזיקים), ואפילו ניתן לסנכרן את שעות הפעילות עם שעון שבת – פתרון מושלם כבר אמרנו?!

 

הכול טוב ויפה אבל מה עם המחיר?

ממש כשם שאנחנו מציעים סוכה למכירה במחיר חסר מתחרים, כך אנחנו בסוכות דיל מציעים מצנני אוויר במחירים מעולים. יש ב-999 ש"ח (7000 מק"ש), ויש ב-1,390 ש"ח ((9000 מק"ש), תלוי בגודל שבוחרים. באשר לגודל, נחדד שמדובר בפתרון מושלם גם עבור סוכות גדולות במיוחד, כגון סוכות קהילתיות, סוכות של מתנ"סים וכדומה.

באלו דגמים מדובר? בחרנו עבורכם שניים מעולים:

  • דגם 7000 מק"ש: מתאים לסוכות עד 50 מ"ר.
  • דגם 9000 מק"ש: מתאים לסוכות גדולות יותר, עד 60 מ"ר.

המלצה שלנו? הדגם הקטן מכסה את הצרכים של רוב הסוכות הסטנדרטיות, אך אם מתכננים להשתמש במצנן לאורך כל השנה, למשל בגינה או בבית העסק, יש לבחון מחדש את הגודל הרצוי.

 

היערכו מראש עם מצנן אוויר איכותי

שורה תחתונה?! השנה אל תתפשרו ואל תקוו שפשוט יהיה נעים, אלא היערכו בהקדם. עם הסוכות האיכותיות שלנו, בתוספת מצנן אוויר חסכוני עוצמתי, אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שכולם ישמחו להתארח אצלכם בסוכה, שלילדים יהיה כיף לישון בסוכה, ושגם במרחב שצמוד לסוכה, תחת כיפת השמיים, יהיה נעים לארח.

שוקלים להזמין? קחו בחשבון שניתן להזמין דרכנו סוכה וקירור לסוכה בפעם אחת, הכי נוח ומשתלם שיכול להיות!

 

בברכת חג סוכות שמח וקריר - שלכם, סוכות דיל!