פטיש מסמר? תשאירו את זה למישהו אחר!

פטיש מסמר? תשאירו את זה למישהו אחר!

פטיש מסמר? תשאירו את זה למישהו אחר!
מאת: חן בן צבי

אתם עדיין מתמודדים מדי שנה עם האתגר של בניית סוכה מאפס? הגיע הזמן לשקול מחדש את הגישה שלכם לחג הסוכות, אלא אם כן אתם נהנים מהעיסוק של מציאת קרשים, הכנת מסמרים, תכנונים והשקעה של זמן רב ואנרגיה.

אתם מאלו? מדהים, תמשיכו בעשייה הברוכה.

פחות מתלהבים לעבוד קשה? הגיע הזמן לרכוש קיט מוכן!

רכישה של סוכת שלום מציעה פתרון חכם ויעיל שבכוחו לשנות את סך החוויה האישית והמשפחתית מבחינת ההתייחסות לחג.

תתארו לרגע שהיה ניתן להתארגן לקראת חג הפסח מבלי להשקיע ימים בניקיון וסידורים, אלא להשיג את התוצאה הרצויה באמצעות כמה צעדים פשוטים. חושבים שאז הייתם זורמים? אותו הדבר גם כאן, רק שמבחינת סוכות זה באמת אפשרי, וכאן ניגש להרחיב.  

 

הקשר של סוכה ליום כיפור

ראשית, הנוחות והמהירות שבה זוכים להקים סוכת שלום מהווה יתרון עצום. במקום לבזבז ימים על תכנון ובנייה, זוכים להקים סוכה מרשימה ואיכותית בקלות ובמהירות.

כל זאת וטוב ונחמד, אך מקבל חשיבות יתרה אצל אותם אנשים שמקפידים לקיים את המנהג שבו מתחילים לבנות את הסוכה עם מוצאי יום כיפור, לאחר יום ארוך שבסופו נמצאים במצב של חוסר אנרגיה.

גם אתם מאלו שמקימים את הסוכה בצאת יום כיפור? תשמחו לדעת שאם רק מקימים סוכת שלום, מדובר בעבודה קלילה של כמה דקות, כך שניתן לאכול משהו, לנוח מעט ולשמר את המסורת הכה יפה.

 

חיסכון משמעותי

שנית, למרות שמדובר בהשקעה ראשונית, רכישה של סוכת שלום מהווה חיסכון לטווח ארוך. הסוכות שתמצאו אצלנו בסוכה דיל מתוכננות להחזיק מעמד לאורך שנים, עובדה שהופכת אותן להוצאה חד-פעמית וסופר כלכלית.

תעצרו רגע לחשוב על החיסכון המשמעותי בזמן, במאמץ ובכסף לאורך השנים - לא עוד קניות שנתיות וחד פעמיות של חומרים.

כאן נוסיף ונציין שהסוכות שלנו סופר איכותיות, ועדיין המחיר סופר כדאי. מוזמנים לערוך השוואות ולהבין שהמחיר שאנחנו מציעים הוא באמת חד פעמי.

 

איכות עמידות אמינות

יתרון נוסף נוגע לעמידות המשמעותית של סוכות שלום. הן מתוכננות לעמוד בפני תנאי מזג אוויר קשים, כולל רוחות עזות. עובדה זו לא רק מבטיחה שהן ימשיכו לשרת לאורך שנים, אלא גם מעניקה שקט נפשי במהלך החג. ניתן להיות רגועים שהסוכה בטוחה ויציבה, ללא צורך בדאגה או בתיקונים תכופים.

 

גם הילדים נותנים יד

אחד היתרונות המפתיעים של סוכת שלום, נוגע ליכולת לשתף את כל המשפחה בהקמתה, כך שגם הילדים זוכים לחוש שהם שותפים בעשייה שכה מחברת לרוח החג.

כל זאת הודות לעובדה שהבנייה של סוכת שלום פשוטה ונוחה, כלומר שההורה אינו מוטרד וממהר לסיים, אלא נינוח, כך שניתן למצוא לילדים מגוון תפקידים. להחזיק, לחבר, לסגור את הסקוטשים של הבד וכדומה.

 

אחסון - מקסימום נוחות במינימום נפח

לבסוף נציין את אחד היתרונות שפחות זוכים להכרה, אם כי הם לא פחות חשובים, ואולי יותר.

על מה אנחנו מדברים?

על האחסון שנחשב סופר נוח ויעיל.

סוכות לנצח מתוכננות כך שבעת האחסון הן תופסות מינימום מקום. מדובר במענה אידאלי, במיוחד למי שגר בדירות קטנות, או בבתים ללא מחסן גדול.

 

שנסכם?!

הגיע הזמן לחשוב קדימה.

הגיע הזמן להפסיק לעבוד קשה, הגיע הזמן להפסיק לדאוג כל שנה מחדש מאיפה משיגים סכך וקרשים – הגיע הזמן ליהנות מהתהליך של בניית סוכה, ואף להתייחס לכך כאל משימה מהירה ופשוטה.

אנחנו מבטיחים לכם שיותר לא תלחצו ויותר לא תשקיעו בכך זמן רב. הגיע הזמן ליהנות מהחג כבר מתהליך הבנייה.

מה עתה נותר לעשות? שני דברים: להבין איזה גודל של סוכה מחפשים ולמהר להזמין, לפני שכולם נזכרים ברגע האחרון.  

שיהיה חג שמח חברים!