מכירת סוכות - כל מה שצריך לדעת!

מכירת סוכות - כל מה שצריך לדעת!

מכירת סוכות - כל מה שצריך לדעת!
מאת: חן בן צבי

חג סוכות מתקרב, והשאלה המתבקשת היא האם הסוכה שלכם מוכנה לחג? האם היא עדיין יציבה ועמידה משנה שעברה? האם הבד נקי ושלם? או האם יש לכם סוכה שניתן להרכיב בתוך 10 דק', או שאתם מתכוונים ללכת על השיטה המסורתית, בה כידוע צריך להשיג קרשים, לאלתר בדים, לקטוף כפות תמרים ולוודא שיש בבית מסמרים, פטיש וכדומה..

קוראים ועונים לעצמכם שהשנה נהנים מסוכה חדשה? הגעתם למקום הנכון! סוכה חדשה לא רק תשדרג את חוויית החג, אלא גם תבטיח סוכה יציבה, בטוחה ומעוצבת למשך שנים, במיוחד אם בוחרים באחת מהסוכות הסופר איכותיות שאנחנו מציעים.

 

למה לרכוש דרכנו סוכה כשרה?

אצלנו תמצאו מגוון רחב של סוכות באיכות מאוד גבוהה. הסוכות שלנו עשויות מחומרים עמידים בפני מזג אוויר קיצוני, אידאלי עבור מקומות שבהן מנשבות רוחות ערות.

בנוסף, הסוכות שלנו מהירות להתקנה. לא צריך לשבור את הראש כדי להבין מה הולך לאן. ראשית, כיוון שהסוכה מגיעה עם הוראות הרכבה. שנית, העיצוב החכם עושה עבורכם את העבודה, תהיו בטוחים שגם הילדים יבינו מה מתחבר לאן.

מעבר לכך, ישנו העניין של המחיר, ופה אנחנו מזמינים אתכם לערוך השוואות. כאן באתר של סוכות דיל תמצאו מחירים מעולים חסרי מתחרים, וזאת מבלי לגרוע לרגע מהאיכות המרשימה.

כל הסוכות שלנו הן מבית "סוכות שלום". מדובר בחברה שפועלת בתחום כ-22 שנה - מתמחה ביצירת סוכות איכותיות.

במה האיכות באה לידי ביטוי? ובכן המוצר הסופי מוצג למכירה לאחר תהליך פיתוח ממושך. במהלך הפיתוח נלקחו בחשבון מגוון פרמטרים ותרחישים. כולל שיקולי משקל, נוחות בנייה, עמידות ברוח עזה ואחסון מינימאלי.

רק כדי להבין עד כמה סוכות שלום נחשבות איכותיות, נציין שהן מציגות חיבורים קלים ובו זמנית מאוד חזקים. מדובר בעובי אידאלי של 2 מ"מ, הרבה יותר ממה שמוכרים המתחרים! כמו כן, הפרופיל מגיע בעובי של 20/40 מ"מ – נתון שמציב רף מאוד גבוה!

מעבר לכך, הבד סופר איכותי. מדובר בבד מצנח נושם שמגיע עם סקוטשים עבים שתפורים היטב, כך שהחיבור למוטות מאוד נוח. פשוט מלפפים, מבלי שנדרש להתעסק עם השחלות.

עוד נרחיב לגבי הבד שהוא אינו כולא בתוך הסוכה חום, מאפשר מעבר טוב של אור, מתכבס בצורה מעולה, אינו משמיע רעשים כאשר הרוח מנשבת ובאופן כללי נחשב מאוד חזק ועמיד (אידאלי עבור סוכות שמחברים אליהן קישוטים).

 

מה עוד כדאי לדעת?

טרם דיברנו על הסכך האיכותי. אצלנו באתר סוכות דיל תמצאו סכך כשר, דק, עמיד ומחוטא כנגד מזיקים. כל סוכה מגיעה עם סכך עשוי במבוק איכותי שאינו מתפרק לאורך שנים. כמו כן, כדי לשמור על הסכך, הוא מגיע ארוז בתוך תיק בד ייעודי.

 

מעט מידע טכני

גדלים - כאן באתר סוכות דיל תמצאו 9 גדלים של סוכות. הסוכה הכי קטנה שלנו מתחילה בגודל של 2/2 מ' ואילו הסוכה הכי גדולה מגיעה לגודל של 3/8 מ'. כמו כן, אנחנו גם מוכרים סוכה טלסקופית שיודעת לעבור בצורה מהירה ונוחה מגודל של 1.5 מ' לגודל של 3 מ'.

 

משלוחים - סוכות דיל מבצעים משלוחים מהירים לצד שירות אדיב ונעים. אנחנו מתחייבים להביא עד אליכם את הסוכה לפני החג, עושים משלוחים מצפון ועד באר שבע! ליישובים חריגים/קו תפר, יש לבצע בדיקה טלפונית טרם הרכישה.

 

אחריות - לא סתם הסוכות שלנו מכונות סוכה לנצח, ואכן האיכות המדהימה מגובה באחריות של 10 שנות אחריות (כשנעשה שימוש כפי שמצוין בדף ההוראות המצורף)!

 

פתחים - כל סוכה מגיעה עם 3/4 חלונות + דלת שמעניקה אטימה מוחלטת (נתמכת ברוכסן איכותי).

 

אחסון - הסוכה מגיעה ארוזה בנפח מינימלי בתוך קיט נוח לשימוש חוזר.

 

רמת גימור - הסוכה צבועה באיכות מאוד גבוהה באמצעות צביעה בתנור, גוון לבן. עובדה זו מאפשרת להבטיח שהצבע לא יתקלף בקלות ויהיה עמיד בתנאי חום ולחות.

 

סוכה מחיר - מחירים אטרקטיביים שלא תמצאו בשום מקום!

 

סוכה לרכישה - תהיו בטוחים שתצאו מרוצים!

אז אם גם אתם מחפשים סוכה למכירה, סוכה כשרה ואיכותית במחיר מעולה, רק נותר לבחור את הגודל הרצוי, ולבחון האם מעדיפים משלוח מהיר, או איסוף עצמי.

 

יש לכם שאלות לגבי מכירת סוכות? דברו איתנו!

יודעים מה רוצים? אל תחכו לרגע האחרון, מהרו להזמין ואנחנו בדרך אליכם!