רכישת סוכות - שאלות נפוצות

רכישת סוכות - שאלות נפוצות

רכישת סוכות - שאלות נפוצות
מאת: חן בן צבי

החופש הגדול מאחורינו ותקופת החגים לפנינו. הטמפרטורה אט אט צונחת והחצבים מופיעים בשיא הדרם. כל זאת מקדם אותנו לקראת אחד מהחגים היותר צבעוניים - חג סוכות כמובן.

כבר מוכנים לחג עם סוכה קומפלט? מעולה!

טרם התאפסתם על סוכה? בשביל זה אנחנו כאן!

יש לכם שאלות? ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות והחשובות ביותר בתחום רכישת סוכה:

 

מהם היתרונות של סוכה טלסקופית?

סוכה טלסקופית מציעה פתרון חכם ונוח. מתאפיינת במוטות מתכווננים שמאפשרים אחסון קומפקטי, התאמה לגודל הרצוי והרכבה מהירה. הסוכה הטלסקופית שלנו נעה בין גודל של 1.5 מ' לגודל של 3 מ'.

 

כיצד ניתן לוודא שרוכשים סוכה חזקה ואיכותית?

איכות ועמידות נמדדים במספר פרמטרים:

 

חומרי גלם: הסוכות שלנו בנויות מקונסטרוקציית מתכת. מגיעות עם בד מצנח נושם, עמיד וכביס. הסכך עשוי במבוק דק, איכותי ומחוטא כנגד מזיקים והמתכת עוברת צביעה בתנור.

חיבורים: החיבורים, המוטות והפרופילים שאנחנו מציעים נחשבים מאוד עבים (פרופיל: 20/40 מ"מ, מוטות: 25/25 מ"מ).

אחריות: מתוך אמונה מלאה באיכות של הסוכה שלנו, אנחנו מציעים אחריות של לא פחות מ-10 שנים, מבית "סוכות שלום" (כשנעשה שימוש כפי שמצוין בדף ההוראות המצורף).

יצרן: כל הסוכות שלנו הן מבית "סוכות שלום", חברה מוערכת ואמינה שלאורך שנים מתמחה בייצור סוכות כשרות, איכותיות ונוחות להרכבה.

 

האם הסוכה מתאימה להובלה ברכב פרטי?

כל הסוכות שלנו תוכננו לתפוס נפח מינימאלי, גם הסוכות הגדולות ביותר (38X מ'), ולכן בקלות ניתן לאסוף אותן בקלות באופן עצמאי (מחד נס).

 

האם ניתן לנצל את ההובלה עבור אלמנטים משלימים?

בוודאי, אם מזמינים דרכנו סוכה, מוזמנים לנצל את המשלוח כדי לסגור מגוון רכישות משלימות. זה יכול להיות שולחן מתקפל עבור אירוח נוח בסוכה, מצנן עוצמתי שיאפשר לשהות בסוכה בצורה נעימה וכדומה – היכנסו לקטגוריית "אביזרים משלימים"!

 

עד כמה מורכב תהליך ההרכבה?

תהליך ההרכבה של סוכות שלום נחשב פשוט ואינטואיטיבי. כבר לא צריך להשקיע הרבה זמן ומחשבה כדי להשיג את התוצאה הרצויה. כמו כן, מלבד אופי הבנייה האינטואיטיבי, כל סוכה מגיעה לצד הוראות הרכבה.

כמו כן, אנחנו באתר סוכות דיל מפנקים כל רכישה בפטיש גומי, כך שהבנייה אינה רק מהירה, אלא גם שקטה - תהיו בטוחים שהילדים ישמחו לעזור.

 

מהי המשמעות של "סוכה כשרה למהדרין"?

סוכה כשרה למהדרין עומדת בסטנדרטים הלכתיים מחמירים, ואכן כל הסוכות שלנו מיוצרות תחת השגחה רבנית קפדנית. כך למשל ראוי לדעת שהסכך, אלמנט מרכזי מסך הכשרות של הסוכה, מאושר באמצעות "תעודת כשרות - סכך כשר".

המשמעות היא שהסכך מיוצר אך ורק לשם סיכוך, עשוי מן הצומח, קני הסוף מחוברים מחוט צמחי (100% כותנה) וקני הסוף הוכשרו בניקיון יסודי, לשם פרישת סיכוך.

 

כיצד מתמודדים עם תנאי מזג אוויר קיצוניים?

סוכות שלום תוכננו ועוצבו לצד מחקר מעמיק ובדיקות רבות. הסוכות מעוצבות באופן שלוקח בחשבון אזורים שחשופים לרוחות ערות, לשמש ישירה ואף לתנאי לחות. לאור כל זאת, החיבורים המאסיביים מעניקים יציבות מרשימה, השלד חזק, הבד הנבחר הנו בד מצנח איכותי עבה שאינו משמיע רעשים בעת מגע עם הרוח ואף פתח הכניסה נסגר באופן הרמטי באמצעות רוכסן איכותי.

 

 מהם היתרונות של רכישת סוכה לנצח?

רכישת סוכה לנצח מציעה מספר יתרונות משמעותיים:

  • חסכון בזמן ומאמץ בעת ההרכבה והבנייה.
  • איכות ועמידות בתנאי חוץ.
  • רכישה חד פעמית - שימוש איכותי לאורך שנים!
  • עיצוב מושקע שבא לידי ביטוי בפרטים הקטנים. לצורך הדוגמה, הבד של הסוכות שלנו כולל סקוטשים עבים שמחוברים היטב בתפירה, כך שאין צורך להתעסק עם השחלות.
  • אחריות משמעותית!

 

תוך כמה זמן הסוכה אצלי?

אנחנו עושים כל מאמץ כדי שהסוכה שלכם תגיע לפני החג. מבצעים משלוחים עד 5 ימי עסקים, מצפון ועד באר שבע, פריקת מדרכה. אזורים חריגים בתיאום טלפוני.

לצד זאת, ההמלצה היא להזמין בהקדם – אל תחכו לרגע האחרון!

 

כיצד מומלץ לשמור על הסוכה?

  • אחסנו במקום יבש ומוצל.
  • לפני האחסון נקו ותייבשו את הסוכה.
  • בעת האחסון, אל תניחו על הסוכה ועל הסכך חפצים כבדים.