באיזה גודל סוכה לבחור? המדריך המלא!

באיזה גודל סוכה לבחור? המדריך המלא!

באיזה גודל סוכה לבחור? המדריך המלא!
מאת: חן בן צבי

 

חג סוכות מתקרב, וזה הזמן להיערך. מה זה אומר? ראשית להבין מה מחפשים מבחינת איכות. שנית, להזמין בזמן (ולא ברגע האחרון). שלישית, להבין היכן מתכוונים להקים את הסוכה, ולבסוף נדרש לעצור להבין באיזה גודל של סוכה הכי נכון לבחור. מתלבטים? היעזרו בניסיון העשיר שלנו!

5 שיקולים שיעשו לכם סדר

מחפשים סוכה למכירה? תתחשבו בחמשת השיקולים הבאים:

  1. שטח זמין
  2. מטרת השימוש בסוכה
  3. מספר האורחים
  4. תקציב הפרויקט
  5. דינאמיות

שנרחיב?!

שטח - השטח הייעודי שעומד לרשותכם מהווה גורם מכריע. השטח קטן? אין הרבה מקום למשחק, וגם אם הייתם שמחים לרכוש סוכה גדולה, אין זה רלוונטי.

מצד שני, אם חושבים שבעוד כמה שנים התנאים ישתנו, אם כי מתכננים שיפוץ או מעבר דירה, בהחלט יש טעם לרכוש סוכה מודולרית שתאפשר משחק מבחינת הגודל הרצוי, או הכי טוב, לזכור שבעת הצורך ניתן לרכוש דרכנו קיט הארכה. כן יש לכם מספיק מקום עבור סוכה גדולה? כאן נעבור לבחון את שאר השיקולים.

 

מטרת השימוש בסוכה - מטרת השימוש משפיעה בצורה ישירה על בחירת הגודל. יש לבחון האם עומדים לאכול בסוכה מדי יום, ואם כן כמה אנשים. יש לבחון האם מתכוונים לארח כמות גדולה של בני משפחה וחברים, וכמובן שיש לקחת בחשבון האם עומדים לישון בסוכה, ואם כן כמה אנשים.

 

מספר האורחים הצפוי - יש לכם משפחה גדולה? אוהבים לארח בנוחות? תבחרו בסוכה גדולה, כאשר תמיד ניתן לרכוש דרכנו קיט הארכה. יש קיט הארכה של 2 מ' ויש קיט הארכה של 3 מ'. 

 

תקציב - ציינו תקציב, וזאת כי חשוב לדעת שתמיד ניתן למצוא סוכות זולות, אך אם לוקחים בחשבון את הפרמטר שנוגע לאיכות, מהר מאוד מגלים ששווה להוציא מעט יותר ולהשיג סוכה שלא רק תשרוד את החג הנוכחי, אלא גם את החגים הבאים במשך שנים.

מחפשים סוכה כשרה ואיכותית? כאן המקום לציין שיש סיבה טובה לכך שסוכות שלום שאנחנו מוכרים מגיעות לצד 10 שנות אחריות!

 

דינאמיות - לכל משפחה ישנה דינאמיות משלה. יש משפחות שעוד מתכננות להביא ילדים. יש משפחות שבהן הילדים אט אט עוזבים את הקן. יש משפחות שנוהגות להתארח בחג, אך יגיע היום שבו הן יהיו מוקד האירוח וכדומה. לאור כל זאת, כאשר רוכשים סוכה איכותית, מומלץ להביט קדימה ולבחור בגודל שישרת לאורך שנים.

 

שנעבור למספרים?!

לאחר שעברנו על מערכת השיקולים, נחתוך לפרקטיקה!

אנחנו בסוכות דיל מציעים מבחר גדלים. יש סוכה של 2/2 מ', סוכה של 2/3 מ', סוכה של 3/3 מ', סוכה של 3/4 מ', סוכה של 3/5 מ' וסוכה של 3/6 מ'.

כמו כן, יש נוסחה שאמורה לסייע להבין כמה אנשים ניתן לארח בכל סוכה. שנסביר? פשוט מודדים שטח!

לדוגמה:

בסוכה של 3/4 מ', נכפיל 3 ב-4 ונקבל 12 מ"ר, כלומר ניתן לארח בצורה מרווחת כ-12 אנשים, מקסימום 14/15 אנשים.

 

טיפ אחרון?!

מקווים שסייענו לכם למצוא את הגודל הנכון ביותר נקודתית עבורכם. טיפ אחרון? אל תחכו לרגע האחרון! גם כי לא כיף להיות לחוצים לפני כניסת החג, וגם כדי להבטיח שיישאר במלאי הגודל האידאלי מבחינתכם.

רוצים להתייעץ? כאן עבורכם – סוכות דיל.

חג סוכות שמח!